#Blogg100 Del 6 – Inspiration av möten

Tänkt att jag nästan inte klarade en vecka av #Blogg100. Mängden ting i vardagen är hög, kombinerat med personliga kriser och pussel. Men vi kämpar på. 

Denna måndag har seminarie överlevts, träning genomförts och en del pepp har utdelats. Ett lite för utdraget styrelsemöte och ett gott telefonsamtal avrundade dagen innan jag kraschade hemma.  

Insåg att jag träffat en hel del människor idag, flera möten, främst i farten, flyktiga. Ögon som möts, ord som byts, dagordningar som gås igenom. 

Möten inspirerar alltid på något sätt. Olika typer ger olika svar. Olika svar ger nya reaktioner. Nya reaktioner tar oss vidare. 

Just ja. Hann träffa mina pojkar i PIF också. De ger mig ro i hjärtat när det rusar. Små, fina planer smids, ljusa tankar fyller magen, hjärna, själ och hjärta. 

Kommentera

